1. Jakie formy płatności obsługuje Państwa sklep?

Sklep www.homeresort.pl umożliwia Państwu wybór dogodnej formy płatności:

· Przelewem na konto bankowe

· Płatność gotówką przy odbiorze osobistym

· Płatność gotówką w momencie dostawy kurierskiej tzw. „za pobraniem”

· PayPal.pl

2. Jak dokonać przelewu?

W przypadku wyboru płatności przelewem otrzymają Państwo mailowo potwierdzenie zamówienia z danymi do przelewu:

W przypadku kiedy dane nie zostaną wysłane z powodu błędnie podanego adresu mailowego prosimy skorzystać z danych poniżej:

Home Resort

Ul.Gen.Kutrzeby 13/41

09-410 Płock

Nr rachunku: 19 2490 0005 0000 4500 8636 3404 Alior

3. Co zrobić jeśli przesyłka nie doszła w wyznaczonym terminie?

W momencie nadawania przez nas paczek wysyłamy Klientom maila potwierdzającego wysyłkę jak również podajemy numer listu przewozowego. Na stronie firmy DHL mogą Państwo na bieżąco śledzić paczkę. Jako odbiorcy przesyłki centrala firmy DHL połączy Państwa z kurierem obsługującym Państwa rejon.

W razie trudności prosimy o kontakt. Postaramy się pomóc.

4. Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Standardowo do paczek dołączony jest paragon fiskalny.

5. W jaki sposób dostarczacie zamówienia?

Towary, które Państwo kupicie w naszym sklepie dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Przy większych zamówieniach jak np. zestawy mebli oferujemy transport samochodowy. Koszt ustalany jest indywidualnie w zależności od miejsca dostawy oraz ilości zamówionego asortymentu.

6. Jak reklamować produkty?

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta. Jeśli po otworzeniu paczki pojawią się uszkodzenia lub wady produkcyjne prosimy o kontakt.

7.  Co jeśli paczka przychodzi uszkodzona?

Wszystkie nasze paczki są ubezpieczone do 100% wartości oraz dostarczane wyłącznie przez profesjonalne firmy kurierskie. Za uszkodzenia w transporcie odpowiedzialność ponosi firma kurierska. Jeśli zauważą Państwa, że paczka jest zniszczona, prosimy sprawdzić jej zawartość (w obecności kuriera lub w ciągu 7 dni od dostawy). Następnie prosimy spisać protokół szkody oraz przesłać go na adres info@homeresort.pl.

8. Jak składać zamówienie?

 Zamówienia można składać na różne sposoby:

· Samodzielnie dodając poszczególne produkty do koszyka.

· Telefonicznie. Wypełnimy za Państwa niezbędny formularz oraz odpowiemy na wszelkie ewentualne pytania.

· Mailowo podając nam dane do wysyłki oraz numer telefonu.